Scoala Copiilor Minardo la Bucharest Dance Festival – editia I

Pe 8 si 9 noiembrie 2014, la Palatul Naţional al Copiilor a avut loc cea mai tare competiţie de dans „Bucharest Dance Festival” cu 800 de dansatori din Romania si Bulgaria, sub organizarea impecabilă asigurata de ARSNOVA, căreia îi mulţumim 🙂

Mai întâi am participat la Worshop-urile puse la dispoziţie de organizatori cu membrii juriului, astfel:

Workshop Contemporan / Modern / Jazz Dance – sustinut de Iris Galuska din Ungaria

DSCF6712 DSCF6711

Apoi am participat la şedinţa tehnică susţinută de coregraful nostru Marius Petrescu:

DSCF6719

Si ne-am pregătit să intrăm în concurs… nu înainte de a face poze la panoul „Dance your soul” (mare bătălie pe acest panou).

DSCF6724 DSCF6726 DSCF6727 DSCF6730DSCF6729

După ce am dansat „Good feeling” – grup modern copii, „Walking on Air” solo Lyrical Juniori şi „Listen” solo Lyrical Seniori, am mai dat o tură pe la panoul pentru pozat 🙂

DSCF6735 DSCF6732

Solistele noastre au vrut să facă poze şi la panoul roşu de lângă vestiar:

DSCF6747

Apoi am plecat acasă, cu speranţa că a doua zi vom urca pe podium 🙂

A doua zi de Festival am avut plăcerea să participăm la Workshop-ul de Contemporan susţinut de Chiemi Fukimori din Japonia, care a fost uimitoare si la final a fost de acord să facă un selfie cu dansatoarea noastră Brânduşa Ştefănescu 🙂

10410967_690596231035927_9222985659412994718_n

A urmat festivitatea de premiere. Cu emoţii şi pumni strânşi, ne-am îndreptat spre scenă:

Good Feeling – Locul III

Walking on Air – Locul I

Listen – Locul I

DSCF6754  DSCF6758DSCF6762

După ce am urcat pe podium, am mai făcut o vizită pe la panouri, de data aceasta cu trofeele câştigate 🙂
DSCF6764

DSCF6775

Ne-a mers la suflet acest Festival ❤ De aceea multumim organizatorilor ARSNOVA si întregii echipe Bucharest Dance Festival pentru oportunitatea oferită!

Multumim copiilor care „au dat totul pe scenă”, părinţilor/bunicilor pentru că-i susţin şi îi încurajează, coregrafului nostru Marius Petrescu şi coordonatorilor de la Şcoala Copiilor!

Alăturati-vă echipei de dans Scoala Copiilor MINARDO si veti trai cu totii experienţe de vis ca cea care tocmai a trecut!

Inscrierile continuă pe tot parcursul anului 🙂

Echipa Scoala Copiilor

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

